niayeshniayesh، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

نیاز مامان و بابا نیایش

برای شرکت در مسابقه ی شماره 3 نی نی وبلاگ

1389/12/20 18:39
نویسنده : فرزانه
542 بازدید
اشتراک گذاری

http://up.iranblog.com/images/i4gwr0yihrt08tsp9ran.jpg

 

http://up.iranblog.com/images/n1zsnqoc8jqg6r0srn0x.jpg

 

http://up.iranblog.com/images/09xhctba4ca9f4hm0gp.jpg

 

http://up.iranblog.com/images/1gooic5glvcwp2sbuz92.jpg

http://up.iranblog.com/images/b6wuvippuu90prphhlsu.jpghttp://up.iranblog.com/images/5vm0p9uuaeb5fse1fcy.jpghttp://up.iranblog.com/images/rgvq104z9jqbb895q35.jpghttp://up.iranblog.com/images/mw8z4qe94bpvtefete6.jpg

  

متن نامه به شرح زیر است ....

به نام خالق هستی                                                                                              جمعه 1389/12/20

نامه ای برای فرزندم ؛    

                      ... نیایش الهه ی پاکی ها ...

الان که این نامه را برایت می نگارم چشمهایم از ترنم اشک بهاری بهاری است می دانی چرا دلبندم ؟! چون خداوند

یک انسان کامل از تبار پاکی ها را نصیبم کرده  اشک هایم به شکرانه ی بودن توست * نیایشم * ...

ساده و بی آلایش می گویم سر سجده فرود می آورم و او را سپاس می گویم . نیایش جان چشم های معصومت

عظمت شب و برق نگاه زیبایت ماه با شکوه را برایم تداعی می کند .

کوچک اما بزرگی ، عمق نگاهت بی شک نشانه ایست از وجود بی انتهای خداوند ... . دخترم اگر باشی هستم و اگر

نباشی تمام می شوم . اکنون که می نویسم مادری جوان و تو کودکی نوپایی که جهان را همچون عروسکی می _

پنداری شایدم توپی رنگارنگ و حتی خوراکی ای خوشمزه ... !

عزیزتر از جانم اینک چست و چابک همچون باد به هر سو روانه می شوی با تو سخن ها دارم حال که این نامه را

می خوانی جوانی پرشوری پس با جان و دل گوش به حرفهایم بسپار ؛ در هر شرایطی خداوند را سر لوحه ی

زندگی ات قرار ده ایمان و توکل به او را آویزه ی وجودت کن آنوقت است که روشنایی امید را در بطن وجودت

احساس خواهی کرد و مطمئن باش دلت از نور حقیقت سرشار خواهد شد .

دخترم سینه ات صندوقچه ی اسرار باشد و راز داری پیشه ات . از تو می خواهم به هر موقعیتی که رسیدی همیشه

یاور دردمندان باش وآنها را تنها مگذار تا خداوند به حالت نظر کند . امید من نیایش جان ، صداقت را اصل زندگیت

قرار ده تا خوشبختی را در تمام وجودت حس کنی . راضی باش به رضای او تا همیشه لطفش شامل حالت شود .

 به اطافت خوب بنگر همه جا نشانه های از اوست پس همیشه شاکرش باش او سایه بانی امن برای بندگانش است

خداوند همیشه در نفس های تو جاریست پس نفست را پاک نگهدار ...

زندگی تلخی و خوشی را باهم دارد هیچ وقت خوشی هایش را به تنهایی مخواه که معنای زندگی از بین خواهد رفت

با این حال از خداوندی که تو را به ما هدیه داده می خواهم تو را از گزند روزگار در امان دارد و تو را به آرزوهای

دست یافتنی ات برساند و سر نوشتی زیبا برایت رقم بزند ...

                                                                   نیایش جان تو را به دست زیباترین ، امن ترین و تنهاترین     

                                                                                                                          سایه بان هستی 

                                                                                                                          می سپارمت ...  

                                         *   از طرف مامان فرزانه *    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

ارسلان
20 اسفند 89 22:12
سلام نیایش جون بووووووووووووووووس
مامان ملینا
20 اسفند 89 23:43
نامه قشنگی نوشتی مامان جون دستت درد نکنه منم برای دخملیم نامه نوشم و تو مسابقه شرکت کردم
سارا
21 اسفند 89 9:55
نامه خیلی خیلی قشنگی بود فرزانه جونم
محمد گیان
21 اسفند 89 12:24
سلام زیبا نوشتی دستت درد نکند
مامان رادین
21 اسفند 89 16:40
سلام فرزانه جون خیلی قشنگ نوشتی البته من نتونستم عکس نامه تو ببینم ولی از قشنگی متنی که نوشتی میشه حدس زد خود نامه هم باید زیبا باشه اگه دوست داشتی به وبلاگ منو رادین هم سر بزن ما هم تو مسابقه شرکت کردیم نیایش رو ببوس
مامان فرشته
21 اسفند 89 21:11
واقعاً قشنگ بود فرزانه جونم بی نظیر بود خیلی هم با سلیقه درست شده خیلی خوشم اومد جمله هات هم همه قشنگه آفرین بوسسسسسسسسسسسس امیدوارم برنده بشی
مامان فرشته
22 اسفند 89 0:28
دیدی دیدی گفتم برنده می شی ای خدا جونم شکرت دوست خوبم برنده شد هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


قربونت برم ای من به فدای تو و نی نی ت. شیمکت بشم مهربون
مامان شیما وحدیث
22 اسفند 89 0:49
ممنون مامانی ازاینکه به وبلاگم سرزدی.نامتون هم ازلحاظ متنی وهم ازلحاظ نوشتاری خیلی خیلی زیبا بود . مطمئنم جزو یکی ازمنتخبین هستی . من بااجازه لینکتون کردم .تا بتونم مرتب به شما سربزنم. شما هم دوست داشتی من ولینک کن.
مامان شیما وحدیث
22 اسفند 89 0:51
راستی عاشق این عکس اسفندماه وبارانهایش شدم . هروقت بهش نگاه میکنم لذت میبرم .
مامان ملینا
22 اسفند 89 2:03
سلام سلام
تبریکات فراوان مامان فرزانه ناز که تو مسابقه نفر اول شدی
خداییش استحقاق اول شدن رو داشتی چون نامه ات خیلی قشنگ شده بود کاغذهات هم که عالی بود
منم چهارم شدم
با تبادل لینک موافقی؟؟؟


مرسی گلم اول و آخر نداره که می خوای من جامو باهات عوض کنم! راستی در مورد جایزه چه طور باید اقدام کرد به منم کمک کن
مامان ناهيد
22 اسفند 89 8:09
خيلي تبريك ميگم. اميدوارم توي تمام مراحل زندگيت اول باشي. نامه خيلي قشنگي بود . خط به خطش را دوست داشتم. از اينكه رقيبم شما بودين خوشحالم. معلوم ميشه اين سايت داور با انصافي داره


ممنون منم به شما تبریک می گم در مورد جایزه چقدر اطلاعات اضافی دارید به منم لطف کنید بگید
شيرين
22 اسفند 89 9:56
سلام...خيلي قشنگ بود.حتما برنده ميشي.


مرسی
محمد گیان
22 اسفند 89 9:58
سلام به خاله فرزانه و نیایش جان مبارکه تبریگ میگم انشالله در تمام مراحل زندگی برنده باشی


مرسی گلم شما هم موفق باشید همیشه
مامان عسل و آریا
22 اسفند 89 13:25
سلام دوست عزیز
اول شدنتون را در مسابقه تبریک میگم.هم قشنگ نوشتید هم با سلیقه درستش کردید.تبریک می گم


سلام مرسی از نظرتون شما لطف دارید
مامان كيانا
22 اسفند 89 14:08
سلام خيلي زيبا بود.


سلام عزیزم مرسی راستی چرا قسمت نظر رو برداشتی خدا دخترتو برات حفظ کنه می تونه تاتی کنه؟
مامان آوا
22 اسفند 89 18:39
عزیزم عالی بود واقعا که باید اول میشدی من کلی بهاری شدم و اشکام سرازیر انشالله دخی همیشه قدر مامانی به خوبی شما رو می دونه بوس برای هردوتا تون دوستون دارم


ممنونم مامان آوای مهربون و با احساس توام دختر نازتو ببوس
مامان شیما وحدیث
22 اسفند 89 23:46
دیدی مامانی دیدی گفتم جزوبرنده ها میشی .
خیلی خوشحالم که تومسابقه نفربرترشدی.


شما لطف دارید ممنون...
مامان ناهيد
23 اسفند 89 8:17
من اصلاً منظور ايميلي كه ارسال شده بود را نفهميدم . نمي دونم چطوري بايد چيدمان عكس ها را بهشون بگم . آخه يكم سواد اينكار هام پائينه تبليغات شما را ديدم. اگر ممكنه بهم بگين چطوري عكس فرستادين.
سارا
23 اسفند 89 10:30
سلام خانمی خوشحالم اول شدی عزیزم مبارک باشه نامت خیلی قشنگ بود
شبنم مامان هلیا
24 اسفند 89 22:19
سلام تبریک میگم