niayeshniayesh، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

نیاز مامان و بابا نیایش

بدون عنوان

1389/12/16 14:38
نویسنده : فرزانه
395 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

سلام عزیز دلم خوبی مامان فدات بشه این روزا خیلی نگرانم و استرس دارم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

آخه تو اصلا رو راه رفتنت کنترل نداریو

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

همش می خوری اینور و اونور راه می ری به جلو اونوقت برگشتی پشتتو نگاه می کنیو تند تند راه می ری که

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

...... بله دیگه یهو پات به یه چی گیر می کنه یا به یه دیواری چیزی می خوریو

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

میوفتی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دخترم خیلی ماشالله شیطون شدیا موندم کسی بیاد خونمون واسه عید دیدنی من باید چی کار کنم وقتی پیش دستی میارم تو میای برشون میداری می زنیشون به هم یا میوه میارم برشون میداریو می ندازی اینور اونور تا بقیه چیزا هم همین کارو می کنی کاشکی مهمون اومدنی این کارارو نکنی   ولی چه کنم که تو هنوز این چیزارو نمی دونیو وقت سرکشی کردنته عزیز دلم  عیبی نداره این نیز بگذرد اما امیدوارم به سلامتی بگذرد.....
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

راستی من  هنوز خونه تکونیه شروع نکردم میدونی چرا عزیزم مگه می ذاری پریشب تا ساعت 3 بیدار بودمو کمد مرتب می کردم که فردا صبح اومدیو

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

طبق معمول

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

رفتی نشستی تو کمد لباسا

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

و تمام لباسایی رو که تا کرده بودم ریختی بیرونو

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

روز از نو روزی از نو

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

تمام کشوها رو هم حسابی به هم ریختی دخترم حالا می شه بگی من چی کار باید بکنم  

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

      


تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شمیلا
16 اسفند 89 15:37
سلام فرزانه جون... یه پیشنهاد دارم خواهر کوچیک من که الان 20 سالشه هم کوچک بود خیلی میخورد زمین... یه چشم پزشک ببرش... در مورد اینکه غذا نمیخوره هم شایلی یه مدتی اینطور شده بود... شاید مثل شایلی معده درد داشته باشه ببرش دکتر... این شماره دکتر ناهید کاشی تو تهرانه... فوق العاده است: 44234785
محمد گیان
17 اسفند 89 12:50
سلام خاله هیچی چکار کنی فقط نگاه کن اگر محمد میدی چی می گفتی
نسترن
17 اسفند 89 13:04
سلام عزیزم. آرین منم از زمانیکه می تونه یکمی راه بره کلی شلوغ کار شده
مامان فرشته
18 اسفند 89 10:35
سلام عزیزم قربون شیطونیات بره خاله بوسسسسس
مامان فرشته
20 اسفند 89 13:17
سلام عزیزم امیدوارم الان بهتر شده باشی گلم ......... تولدتم مبارک باشه ان شاا... 120 ساله بشی گلم ........ بوسسسسسسس مواظب خودت و نیایش جونم باش
مامان مريم
21 اسفند 89 16:07
سلام عزيزم.با مطالب جديد در وبلاگ اشپزي ......و تربيتي اموزشي منتظرتم.حتما همه مطالب جديد و بخون جون جالبند