niayeshniayesh، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

نیاز مامان و بابا نیایش

هیجان تولد.....

1389/11/27 14:43
نویسنده : فرزانه
624 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت دخترم  این روزا مامان سرش شلوغه برای تدارک جشن تولدت دلم می خواد به بهترین نحو برگزار بشه امیدوارم اون روز سرحال باشیو دختر خوبی باشی تا به هممون خوش بگذره عزیزم 70 نفر

   

مهمان جشن تولد یک سالگیت خواهند بود تو آلبوم خاطراتت حتما ثبتش می کنم  حتی کادو هاتم  می نویسم برات تا چندین سال بعد ببینیشون مطمئنم که در وجودت خوشحال خواهی شد
که همه به خاطر تولد تو اومدن عزیزم  امروز با بابا مهدی میریم کارتهای دعوتت رو پخش می کنیم کلی باید خرید کنیم بادکنکای رنگی    کلاه تولد  کاغذ رنگی ریسه های زرورقی خوشگل و کلی چیزای دیگه وای خش به حالتا........عزیزم 1 دونه شمع روی کیک به اون بزرگی ...    .. ایشالا 100 ساله بشی عسلم الهی بگردم که شمع تولدت رو بلد نیستی فوت کنی مامانی به جات فوت می کنه باشه عزیزم عزیزم  بادکنک یهو جلوت ترکید و تو بهت شوک وارد شد برات تازگی داشت دیگه بعدش من کلی خندیدم که تو ترست بریزه اونوقت تو هم باهام خندیدی 
  توام یاد گرفتی که اینجوری نانای کنی  فعلا تا بعد از جشن تولدت وعکس های     جدید از تولدت  خدانگهدار  ............
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شمیلا مامان شایلی
27 بهمن 89 17:12
سلام.......امیدوترم خیلی به نیایش جون . شما خوش بگذره......
مامان آوا
27 بهمن 89 18:23
فکر کنم یکم دیر رسیدم و تولد تموم شده ولی دوست دارم بگم تولدت مبــــــــــــــــــــــــــارک ایشالله همیشه شاد و سر بلند باشی گلم
نسترن
28 بهمن 89 15:18
سلام مامان فرزانه عزیز. کلی از مراسم تولد نیایش جون دارم واسه نی نی خودم ایده می گیرم.مرسی گلم.بازم بنویس لطفا
آوين
30 بهمن 89 10:32
سلام دوست جوني تولدت مبارك 1000 ساله بشي زود زود برام عكساي تولدتو بزار
مامان فرشته
30 بهمن 89 15:36
سلام نیایش جونم چطوره مامان مهربون