niayeshniayesh، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

نیاز مامان و بابا نیایش

....

1390/2/20 12:39
نویسنده : فرزانه
849 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم شرمنده که تو این مدت نتونستم برات مطلب بذارم دخترم ماشالات باشه  خیلی خیلی شیطونی می

کنی و میشه گفت سرکشی می کنی ... ای بابا کمتر شیطونی کن مامانی بعضی وقتا واقعا خسته می شه و دلش

می خواد سر به کوه و بیابون بذاره منم که تنها... از صبح تا شب پا به پای تو باید کل خونه رو متر کنم کافیه من مرتب کنم

تو پشت سرم همینجور بریزی ... حالا من باید چی کار کنم ؟... 

عزیزم این روزا طبیعت بسیار زیبا شده کنار شکوفه های

سفید و صورتی قشنگ آدم احساس رها شدن می کنه توام که واقعا خوشحال می شی وقتی دار و درخت می بینی

کلی ذوق می کنی و دیگه مارو تحویل نمی گیری گوسفند ها رو که می بینی مدام می گی ب ب که همون ببیی عزیزم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
10 اردیبهشت 90 0:08
الهی بگردمت خاله کمتر شیطونی کن عزیزم مامانی گناه داره بوسسسسسس
مامان ماهان
10 اردیبهشت 90 8:16
قربون این دخمل شیطون
مامان قندعسل
11 اردیبهشت 90 12:54
فرزانه جون من نیایش جونو لینک کردم


سلام عزیزم شما هم آدرس وبلاگتو کامل برام بذار تا منم لینکت کنم