niayeshniayesh، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

نیاز مامان و بابا نیایش

دندان های نیش بالا درآمدند

1390/2/20 12:42
نویسنده : فرزانه
1,188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام 100 تا سلام به روی ماهت دخترم الهی بمیرم که موهاتو زدیم شدی عین پسرا

..... خلاصه موهات داره درمیاد عزیزم غصه نخور عاشقتم خیلی بامزه شدی بالاخره دندان

های گرامی در 17 و 22 فروردین تشریف فرما شدند و مارا بسیار خوشنود کردند گلم دندونای

جدیدت مبارک باشه خیلی بی تابی می کردی می شه گفت ذله شده بودم بس که بهونه می

گرفتیو گریه می کردی حالا مونده 2 تا دندونای نیش پایینت ببینیم کی در میان ... ! دخترم این

روزا خیلی ماشالله شیرین زبونی می کنی طوطی خوش سخن من شدی تو هر چی می گم تکرار

می کنی البته بعضی از کلمه های سختو فقط اولشو می گیو بقیش دیگه شبیه نیست فدات بشم

روز و شب فقط می گی آب بده  یا هر چیزی که می خوای بهت بدیم یا یه چیزی می خوایم بدیم

بخوری می گی ماننه یعنی مال منه به تعبیری دیگر یعنی بده من بخورم  یا بده به من عاشق

حمومی با هزار تا ترفند میارمت بیرون عاشق آبی . نون بده از جملات کوتاهته هام بده هم

یکی دیگه از اوناست الان هم بیدار شدی و دیگه نمی ذاری بنویسم تا بعد ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ماني
24 فروردین 90 14:24
سلام .... مبارك باشه دندون هاي شيريش ..... شاد و سلامت باشه ني ني تون .....
سارا
24 فروردین 90 14:35
چه خوب که عاشق حمومه پسرای من که با گریه می رن حموم دندوناتم مبارک خاله
نسترن
24 فروردین 90 15:26
ماشالاه دخمل خوب که حرف می زنه. ارین منم مثل شما بخاطر دندوناش بد اخلاق شده


سلام آره بابا ماشالله خیلی چیزا رو می گه حالا کجاشو دیدین....
خاله ایی
24 فروردین 90 20:05
سلام مامان فرزانه عزیز خوبین؟
نی نی نازمون خوبه؟
انشالله همیشه زیر سایه خدا و مامان بابایش صحیح و سلامت زندگی کنه.خوشحال میشیم به ماهم سر بزنین.تازه یه کوچولو همکارتون شدیم.منتظرتون هستیم.راستی با اجازه من لینکتون میکنم


سلام منظورتون از همکارتون شدیم یعنی چییییییی؟؟؟؟!!! در هر صورت ممنون که به ما سر زدید
دایی بنی جون
25 فروردین 90 1:06
سلام
اخه عزیزم چرا کچلش کردید
ولی بانمک شده
مرسی از اینکه سر زدید تشکر می کنم که نظر دادید .اشکان اره پسر برادرم هستش که من عموش هستم. ;


سلام دیگه دیگه .... خواهش می کنم خدا نگهش داره ممنون از نظرتون بنی جونو ببوسید!!!!!!!!
خاله ایی
25 فروردین 90 12:34
سلام مامان فرزانه عزیز.مرسی که بهمون سر زدین بازم بیاینا
همکارتون شدیم یعنی یه وبلاگ نویس کوچولو شدیم


سلام خواهش میکنم . اگه شما بیاین ماام میایم دیگه این رسم ادبه عزیزم موفق باشی
نسترن
25 فروردین 90 12:42
سلام عزیزم. دخملمون حالا دیگه موهای خوشگل و پرپشتی داره. مامان جون فرزانه آدرسم : مامان از کودکیام بگو . روی سایت هم کلیک کنی صفحه که بازشد. اون بالا آدرسم هست. ممنون


سلام عزیزم لطف کن آدرس نی نی وبلاگیتو تایپ کن تا به مشکل بازشدن صفحه برنخوریم. ممنونم گلم
مامان حسین
28 فروردین 90 12:43
سلام عزیزم
دندونای نو مبارک


سلام عزیزم مرسی
نسترن
30 فروردین 90 12:11
سلام عزیزم. من همیشه به فکرتم. دایم سر می زنم به امید پست جدیدت


سلام گلم ممنونم که به یاد ما هستی
مامان ماهان
30 فروردین 90 20:01
مبارکه


مرسی عزیزم