niayeshniayesh، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

نیاز مامان و بابا نیایش

تبریک سال جدید 1390*****

1389/12/25 16:28
نویسنده : فرزانه
295 بازدید
اشتراک گذاری

گروه اینترنتی سناتور | www.groupsnator.com

 

سلام دختر نازنینم دوست دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه جیگر مامان دومین سال تحویلیه

که در کنار ما هستی و من خیلی خوشحالم چون تو برکت زندگیمونی امید دلمونی تو نفس مایی عاشقتم عزیزم از اینکه در کنار مایی خدای بزرگ رو شاکرم گلم عزیزم سال جدید رو سالی پر از سلامتی برایت آرزو می کنم دخترم شاد باش و ما رو شاد کن عزیزم پیشا پیش عیدت مبارک بوس بوس بوس .... وای دخترم خوش به حالت همه بهت عیدی می دن نمی دونم چرا به بچه اینقدر عیدی می چسبه و خوشحالش می کنه امسال اولین کسی که بهت عیدی می ده بابا مهدیه عزیزم بعدش می ریم عید دیدنی خونه ی اقوام از بزرگترین ها شروع می کنیم بعد ما منتظر می شیم که اونها بیان آره دخترم اینم از این... راستی دخترم یواش یواش داره خونه تکونیم تموم می شه امروزم اتاق تو رو می خوام تمیز کنم امیدوارم که همکاری کنی و بذاری من به کارم برسم منم حتما جبران می کنم دخترم امسال از بابا مهدی یه گله ی حسابی دارمSmiley  میدونی چیه اصلا دست به سیاه و سفید نزد و با اینکه امسال تو شیطون شدی ولی بهم کمک نکردو خودم به تنهایی دارم کارارو می کنم فکر کنم توانی نداشته باشم که سال جدیدو شروع کنم بس که خسته ام دیروز خیلی کار کردم و توهم در کمال تعجب کاری به کارم نداشتیو منم وقتو غنیمت دونستمو بیشتر کارامو کردم جارو کردم
گلهارو پاک سازی کردم     

 

و بهشون رسیدم آخه دخترم من به گلها خیلی علاقه دارم

و دوست دارم تمام گلها رو توی خونم داشته باشم همه جا رو دستمال کشیدم و کلی مرتب کردم توی وروجک هم دوباره جای دستاتو روی بوفه میز و میز تلویزیون گذاشتیو ....شیشه هارو پاک کردمو اصلا فکرشو نمی کردم اینهمه کار توی یه روز اونم با تو انجام بدم... کلی لباس شستمو پهن کردم مامان فدات بشه مرسی که گذاشتی کارامو انجام بدم الانم تو خواب نازی

 

و منم فرصت کردم برات بنویسم آخه شاید دیگه تا سال جدید وقت نکنم بیام  سال نو به همه نی نی وبلاگی ها مبارک باشه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
26 اسفند 89 14:26
سلاممممممممممممم دوست جونمممممممممممم خوبی قربونت برمممممممممممم چه عجب اومدی ؟
همه وقتی اول می شن با کلاس می شن دوستاشون یادشون می ره؟ بوسسسسسسسسسسس عید شما هم مبارک باشه عزیز دلممممممم


سلام عزیزم این حرفا چیه .... منم در گیر خونه تکونیم دیگه البته اگه نیایش بذاره! سال خوبی داشته باشی
آوين
26 اسفند 89 15:13
سلام عزيزم خوبي سال نوت پيشاپيش مبارك اميدوارم ساليان سال در كنار مامان و بابا خوش باشي در ضمن مامان فرزانه حسابي خسته شدي خسته نباشي عزيزم


سلام شما هم همینطور آره خسته ام چه جورم م م م مرسی