niayeshniayesh، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

نیاز مامان و بابا نیایش

نی نیا تا عید چیزی نمونده ها.......

1389/12/5 13:47
نویسنده : فرزانه
557 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ "*.۩۞۩ کل کل دختر و پسر ۩۞۩.*" www.anti-bg-sim.blogfa.comسلام نی نیا تا اومدن عید و سال جدید چیزی نمونده ها من پارسال عید 3 ماهم بود کوچولو بودم دیگه نه می تونستم بشینم  چه برسه که تاتی کنم حالااااااااا امسال عید می تونم شکر خدا تاتی کنم اینقر خوشحالم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ "*.۩۞۩ کل کل دختر و پسر ۩۞۩.*"

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ "*.۩۞۩ کل کل دختر و پسر ۩۞۩.*" www.anti-bg-sim.blogfa.comوقتشه  که مامان و بابا برام امسال لباسای نو بخرن تازه کفش کوچولو موچولو هم باید برام بخرن من بپوشم دیگه بابا واسه خودم خانومی شدم آخه.........................................

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ "*.۩۞۩ کل کل دختر و پسر ۩۞۩.*" www.anti-bg-sim.blogfa.com وای هوا خوب می شه با مامانی میریم بیرون گردش ..........................

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ "*.۩۞۩ کل کل دختر و پسر ۩۞۩.*" www.anti-bg-sim.blogfa.comبابا یه هوایی بخوریم تو این هوای سرد مگه می شه از خونه در اومد مخصوصا که شهر ما سرده خب مریض می شم دیگه ............................................

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ "*.۩۞۩ کل کل دختر و پسر ۩۞۩.*" www.anti-bg.blogfa.com   

تصاوير جديد زيباسازی "*.۩۞۩ کل کل دختر و پسر ۩۞۩.*"

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ "*.۩۞۩ کل کل دختر و پسر ۩۞۩.*" www.anti-bg-sim.blogfa.com


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فرشته
6 اسفند 89 23:43
سلام عزیزم امیدوارم بهترین سال رو داشته باشید
مامان آنیسا
7 اسفند 89 1:28
سلام عزیزم امیدوارم امسال درکنار مامان وبابا سال خوبی داشته باشی انشاءا... همیشه سالم .شاد ولبت خندون باشه آنیسا خیلی خوشحاله که دوستی مثل نیایش کوچولو داره اینم یه گل از طرف آنیسا به نیایش خانم ناز
شمیلا
7 اسفند 89 3:36
سلام .خودت خوبی؟ نیایش جون رو ببوس
مونا (مامان النا)
7 اسفند 89 9:36
سلام دوست خوبم من اسمم النا و فکر میکنم 1 ماه ازت بزرگتر باشم دیشب با مامان و بابام رفتم برای عیدم خرید کردم مامانم و بابام برام لباس و کفش خریدن آخه منم امسال میتونم تاتی کنم بیا با هم دوست بشیم من تهرانم تو کجایی؟ اینم یه بوس از طرف من برای تو
مامان آوا
7 اسفند 89 14:09
خاله جون مامان من هنوز هیچ کارشو نکرده مگه من میذارم دست به چیزی بزنه........وبلاگتون خیلی خوشگله چطوری روش بارون میاد میشه به من هم یاد بدید؟
مامان قندعسل
8 اسفند 89 19:23
سلام نیایش گلی عید خوش بگذره