niayeshniayesh، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

نیاز مامان و بابا نیایش

دلنوشته ها

1389/12/4 1:41
نویسنده : فرزانه
516 بازدید
اشتراک گذاری


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری هفتم www.pichak.net كليك كنيد

سلام دلبندم نیایشم تو در خواب نازی و من به تو می اندیشم که هر روز که می گذره بیشتر استقلال می خواهی و بر خواسته ی خودت پافشاری می کنی نفس مامان تو مثل این گل زیبا و شفافی........... پاک و روشنی..... مثل شبنم زلالی مثل گلبرگ های گل لطیفی امیدوارم هیچ وقت صدمه ای بهت وارد نشه آخه امروز همش می خوردی زمین چون تازه راه رفتن رو یاد گرفتی و زیاد تعادل نداری دندونت خورد به دسته ی صندلی و خون اومد به خدا دلم خون شد بعد از اون بازم گردنت خورد به لبه ی میز و قرمز شد بمیرم الهی امروز خیلی گریه کردی واقعا دلم به حالت سوخت و از اینکه از دستم کاری برنمیامد ناراحت بودم آخه نمی تونم که یه جا نگهت دارم چون تو همش می خوای شیطونی کنی عزیزکم  دوستت دارم نفس مامان ........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان قندعسل
4 اسفند 89 8:50
سلام مامان فرزانه جون ناراحت نباش دیگه دوره ایه که نیایش جون میخواد دنیای اطرافشو کشف کنه.و فرشته ها مواظب نیایش خوشمل هستن