niayeshniayesh، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

نیاز مامان و بابا نیایش

سفر به مشهد مقدس ...

1390/2/23 15:45
نویسنده : فرزانه
1,307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم دختر نازم الهی قربونت برم راستی دخترم بعد از اینهمه تو خونه نشستن داریم می ریم مسافرت

به مشهد مقدس برای زیارت امام رضا که هشتمین امام ماست ... قربونش برم  خیلی هارو شفاداده حاجت

خیلی هارو روا کرده گره کار خیلی هارو باز کره خیلی دلم هواشو کرده دلم می خواد به آستانش بوسه بزنم

برم حرمش بوی عطر و گلابش مستم  کنه و از خود بی خود بشم خیلی وقت بود دلم می خواست برم و حالا

اگه خدا بخواد 25ام عازم سفر می شیم اونم با هواپیما ... راستش دخترم این دومین باریه که با هواپیما می

خوام برم مشهد ولی تو و بابا مهدی اولین بار سوار هواپیما می خواین بشین به خاطر همین هم بابایی یه

جورایی به قول خودش از ارتفاع می ترسه و می شه گفت براش تازگی داره و اما تو گل دختر نمی دونم تو

هواپیما می خوای چی کار کنی امیدوارم که فقط اذیت نکنی که ما رو از هواپیما پرتمون می کنن بیرون

شوخی کردم بابا ... نمی دونم که زنده برمی گردیم یا نه در هر صورت عمر دست خداست پس هر چی خدا

بخواد عزیزم ... امیدوارم سفر خوبی باشه و تو هم با ما را بیای گلم دوستون دام هم تو رو هم بابایی رو

عاشقتون هم هستم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نارینه
23 اردیبهشت 90 17:06
انشالله که سفر خوب و خوشی داشته باشید ما رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید از امام رضا بخواهید که ما رو هم بطلبه و حاجات همه رو برآورده کنه
مامان ماهان
23 اردیبهشت 90 17:48
خوش به حالتون برای ماهم دعا کنین بوسسسسسسسس برای نیایش و مامان مهربونش
مامان فرشته
24 اردیبهشت 90 1:35
سلام فرزانه نازنینم ان شاا... سفر بی خطر باشه عزیز دلم تو رو خدا منو یادت نره حتماً سلام منو به امام رضا برسون و برام دعا کن گلم بوسسسسسس ممنونم
نسترن
24 اردیبهشت 90 9:16
سلام خانومی. رسیدی مشهد خبرم کن بیام ببینمت. جاهای دیدنی مشهد رو که می دونی: کوهسنگی. باغ نادری. پدیده شاندیز. روستای کنگ.....


سلام عزیزم چجوری خبرت کنم من که ازت نشونی و تلفنی ندارم...
آوين
24 اردیبهشت 90 12:56
سلام فرزانه جون اميدوارم سفر بهتون خوش بگذره منو يادت نره خيلي دلم هواي امام رضا را كرده، نيايش جونم از اين به بعد بايد بهت بگم مشهدي نيايش خاله


سلام گلم مرسی آره مشهدی شد....
مامان نیایش
26 اردیبهشت 90 9:04
سلام ان شاء الله سفر بهتون خوش بگذره ببخشید خانومی نظر رو به صورت خصوصی برام ثبت کرده بودی دیر دیدم خوش باشی
خاله ایی
27 اردیبهشت 90 15:18
سلام خوشبه حالتون عزیزم امیدوارم و مطمئنم که بهتون خوش میگذره
هممونو دعا کن و سلام به آقامون برسون که الان به یادشون بغض گلومو گرفته
بازم خوش به سعادتتون


سلام گلم ممنون امیدوارم قسمت شما بشه و برید
مامان ماهان
28 اردیبهشت 90 14:02
ما وقت ، بی وقت ، دم وقت ، اول وقت ، وسط وقت ، آخر وقت ، خلاصه همه وقت به یادتیم .