niayeshniayesh، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

نیاز مامان و بابا نیایش

سخنان ارزشمند ....

1390/2/1 1:50
نویسنده : فرزانه
1,257 بازدید
اشتراک گذاری

 

http://love-story-e.mihanblog.com/post/266http://love-story-e.mihanblog.com/post/266

هنگامی که دری از خوشبختی به روی ما بسته می شود دری دیگر باز می شود ولی ما اغلب چنان به در بسته چشم

می دوزیم که درهای باز را نمی بینیم .   هلن کلر     .    

      تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

یا چنان نمای که هستی یا چنان باش که می نمایی .         بایزید بسطامی          .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اگر بتوانی خواسته ات را در ذهن تصور کنی می توانی آن را در دنیای مادی ات متجلی سازی .      وین دایر       .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

موفقیت روی ستون های شکست شکل می گیرد .         سری چینموی            .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

هیچکس مجبور نیست انسان بزرگی باشد تنها انسان بودن کافی است  .        آلبرکامو          .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تبسم تو تجسم تمام خوبی هاست به تبسمت سوگند که شاد بودنت آرزوی ماست   نیایشم ......... .

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان ماهان
1 اردیبهشت 90 8:07
خیلی قشنگ و پر معنا بود یک دنیا ممنون


مرسی عزیزم ...
آبجی فهیمه
1 اردیبهشت 90 11:54
سلام:
سخنان جالبی بود...ممنون
خدا نیایش جون رو حفظش کنه...
خوشحال میشیم یه سر به وب ریحانه کوشولو بزنید..
راستی اگه با تبادل لینک موافق بودید اطلاع بدید...
اینم یه عالمه بوس برای نیایش جون و مامانش


سلام عزیزم ممنون که به ما سرزدی حتما سر می زنم
آبجی فهیمه
1 اردیبهشت 90 13:01
ریحانه:من که از خدامه هر روز دوستای جدید پیدا کنم...پس من نیایش جون رو آجی صدا میزنم..من وب آجی نیایش رو لینک کردم.
مامان ماهان
1 اردیبهشت 90 13:09
الهی قربونت برم یادم رفته بود حتما چشم


دیدی...
مامان قندعسل
1 اردیبهشت 90 13:20
خیلی اهنگ قشنگیه افرین


ممنونم
مامان فرشته
1 اردیبهشت 90 13:48
سلام عزیز دلمممممممم
خوبی ؟
دلم تنگ شده بوسسسسسس



سلام گلم منم همینطور آی لاو یو......
نسترن
1 اردیبهشت 90 15:53
سلام نیایش جونم خوبی خاله؟ آفرین که با لاک پشتت بازی می کنی
مامانی نیایش
1 اردیبهشت 90 20:09
خیلی ممنون از لطفتون خیلی خوشحالم کردین اتفاقا اولین وبلاگی که باز کردم وب نیایش شما بود خیلی قشنگ بود خسته نباشید
مامانی نیایش
1 اردیبهشت 90 20:24
خیلی ممنون از لطفتون خیلی خوشحالم کردین اتفاقا اولین وبلاگی که باز کردم وب نیایش شما بود خیلی قشنگ بود خسته نباشید خدا نیایش کوچولوی شما رو هم حفظ کنه ان شاء الله سالم باشه
مامان محمدرضا
2 اردیبهشت 90 4:11
سلام به نیایش جون ومامان مهربونش چه وب قشنگی


سلام عزیزم شما خوبید ممنونم
سارا
3 اردیبهشت 90 20:06
سلامممممممم خوبی فرزانه جونم خیلی قشنگ بود عزیزم ممنونم
نسترن
4 اردیبهشت 90 8:13
سلام خانومی. عالی بود. ممنون
دانیال عشق عمه رویا
4 اردیبهشت 90 8:38
سلام مامان خوشگله خوبی؟؟؟ نیایش خوشگلم چطوره؟؟ خیلی عسله آخ دوست داشتم میتونستم بوسش کنم ماچ
مامان سعید
5 اردیبهشت 90 12:46
سلام عزیز مرسی بابت نصیحتت درمورد تاب. جملاتت خیلی قشنگن . مخصوصا آخری که زبان حال همه مامان باباهاست . از طرف من خوشگلتو ببوس
مامان فرشته
5 اردیبهشت 90 17:11
سلاممممممم عزیز دلمممممممم دلم برات تنگ شده خوبی نیایش جونمو ببوس
عسل
5 اردیبهشت 90 19:25
مرسی جالب بود نیایش جونو از طرف من لپشو بگاز
خاله ایی
6 اردیبهشت 90 12:05
سلام مامان فرزانه عزیزم خوبین؟ نیایش جیگری خوبه؟ جملاتتون خیلی قشنگ بود نیایش گلمم ببوسش
زينب عشق مامان و بابا
6 اردیبهشت 90 14:37
سلام سلام نيايش جون خوبي؟ متن جالب و پرمحتوايي بود
مامان شیما وحدیث
6 اردیبهشت 90 17:59
سلام ممنون عزیزم .خیلی مطالب جالب وارزشمندی بود . دوست داشتی به ماهم سربزن
سارا
7 اردیبهشت 90 10:39
سلام فرزانه جونم ؟کم پیدایی؟
آبجی فهیمه
8 اردیبهشت 90 20:34
سلاااااااااام: چرا دیگه نمی آپید؟؟؟ سرم که دیگه نمی زنید به وب ما بوس واسه نیایش جونم