niayeshniayesh، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

نیاز مامان و بابا نیایش

عاشقانه های مادرانه....

1390/1/12 0:43
نویسنده : فرزانه
1,356 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

 

عزیزترینم دخترکم با تو هستم گلم با خود خودت نیایش جان نمی دانم اگر نبودی تا به حال چه می کردم دخترم وقتی می بینم چطور در آغوشم پنهان می شوی و من را مامن خود می دانی از ته دل به خود می بالم و به این می اندیشم که تو من را برای همیشه از آن خود می دانی ومن برای همیشه در گوشه ای از وجودت خواهم بود تا ابد .....  niniweblog.com 

همیشه در ذهنم دختری را می پرورانم که از زندگی ای که دارد راضی و به آنچه دارد قانع باشد و زیاده خواهی نداشته باشد و به آنچه پدر و مادرش در اختیارش می گذارند قانع باشد حد و حدود خودش را بداند و پا را فراتر نگذارد نمی دانم که تو در آینده این چنین خواهی بود یا نه .........                                                      

 

 

niniweblog.com

 

 

در هر صورت تو گل ناز منی و من تو را همیشه دوستت خواهم داشت تا انتهای آفرینش .... عزیزم نیایش جان هر زمان که اسم قشنگت را صدا می زنم باورم می شود که تو هستی و آرامش بخش وجودمی به تو که فکر می کنم از همیشه خوشبخت ترم و می دانم تو دلیل بودن منی ..... 

niniweblog.com

نمی دانم  چه رازی دارد این دنیا که یک انسان متولد می شود و انسانی دیگر چشم می بندد از این دنیای فانی ... کاش انتهای افرینش را می شد دید همیشه این دنیا همچون رازی سر بسته خواهد ماند . دخترم  نمی دانم تو اگر بزرگ بشی چه دیدگاهی خواهی داشت  شاید همچون من در ذهن تو هم هزاران سوال بی جواب باشد .

niniweblog.com

کودکم نیایش جان دستان کوچکت به من آرامش می دهد و دریا دریا امید . کاش می توانستم احساس نایاب دستانت را در دستانم در گوشه ای از دفتر خاطراتم ثبت کنم کاش احساس ها را می شد قاب کرد تا برای همیشه بمانند .... وقتی با چشمان معصوم و پاکت به من خیره می شوی دلم می خواهد زمان بایستد و آن لحظه هزار بار تکرار شود .

niniweblog.com

شبها که تو در آغوشم به خواب می روی خدا را برای داشتن تو شکر می کنم  خدایا شکرت فرشته ای از فرشته های خودت نصیبم کردی تو خود نگاهبانش باش و ما را در نگهداریش راهنمایی کن و راه درست را نشانمان ده. آمین .

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرشته
12 فروردین 90 11:53
سلام عزیز دلمممممم نپرس که اگه بدونی دیگه نمی خوای پا بگذاری تو نی نی وبلاگ رو چشمم شماها که جای خود دارید اگه دلداری و راهنمایی و دعواهای شماها نباشه که فاتحه من خوندس قربونت برم همیشه رمزو برات خصوصی می گذارم بوسسسس
محمد گیان
14 فروردین 90 17:46
سلام خیلی قشنگ نوشتی دستت درد نکند
نسترن
21 فروردین 90 9:00
سلام نیایش جون. خوبی خاله؟ سال جدید خوش می گذره؟